Filtrowanie okazji
Wybór rozmiaru roweru zależy od Twojego wzrostu, ale również od budowy ciała (długości nóg i zasięgu ramion).
Jeśli jesteś pomiędzy 2 rozmiarami, wybierając mniejszy, będziesz mieć bardziej sportową pozycję, a większy - bardziej komfortową.
XS: 154-165 cm,
S: 165-173 cm,
M: 173-180 cm,
L: 180-188 cm,
XL: 188-200 cm.
W sklepie możesz wypróbować rower Triban 500/520, geometria ramy jest identyczna.
Niektóre sklepy oferują usługę Oceny Anatomicznej.
Rama Triban Evo z aluminium 6061 T6, geometria ukierunkowana na komfort, z odpowiednio dobranym slopingiem.
Waga: 1780 g w rozmiarze M.
Solidna i wszechstronna rama: możliwość zamontowania błotników i bagażnika.
Kompatybilna z oponami o przekroju do 700X36 lub 650x40.
Widelec Triban Evo z karbonowymi goleniami i rurą sterową z aluminium 1"1/8 Aheadset. Ten widelec łączy w sobie komfort, lekkość (680 g) i precyzję.
Włókno węglowe wykorzystane, aby zapewnić dużą sztywność boczną i skuteczne filtrowanie drgań czołowych.
Na goleniach inserty do zamocowania przedniego bagażnika. Maksymalne obciążenie dla widelca: 9 kg.
Oczka na osi koła do zamocowania błotnika.
Pasują opony do 700X36 lub 650x40.
Ergonomiczna kierownica Triban z aluminium zapewnia lepszy chwyt i doskonały komfort.
Szerokość kierownicy:
XS / S: 400 mm.
M / L: 420 mm.
XL: 440 mm.
Nowy mostek Triban:
XS / S: 80 mm.
M: 100 mm.
L: 110 mm.
XL: 120 mm.
Manetki Shimano 105 R7000.
Przednia przerzutka Shimano 105 R7000.
Tylna przerzutka Shimano 105 R7000 11-rzędowa z długim wózkiem. 843 gramy.
Kaseta MICROSHIFT CS-H110 11-rz. 11/32
(11/12/13/14/15/17/19/21/24/28/32).
Mechanizm korbowy Prowheel 10/11-rz. 50/34.
Różne długości korb w zależności od rozmiaru roweru:
XS, S, M: 170 mm.
L, XL: 175 mm.
Jest to jedyna modyfikacja wniesiona do historycznego modelu RC 520. Musieliśmy wybrać ten osprzęt, aby zagwarantować lepszą dostępność produktu.
Hamulce tarczowe TRP HY/RD.
Mechaniczne uruchamianie linek na hydraulicznych tłokach zapewnia niezawodność i efektywność.
Tarcze 160 mm z przodu i z tyłu.
Anty-kompresyjny pancerz JAGWIRE KEB SL dla zapewnienia precyzji i skuteczności hamowania.
Okładziny półmetaliczne TRP (wersja M515/M525).
Koła Triban Tubeless ready*,
aluminium 6063T6.
Rozmiar ETRTO: 622 x 19 C.
Wysokość 25 mm zapewnia większą sztywność boczną.
Szprychy stalowe, krzyżowane, co zwiększa sztywność (28 z przodu i 28 z tyłu).
Szczelne łożyska maszynowe.
Waga pary (bez kasety i zacisków): 2300 g.
*Do zamiany na Tubeless potrzebne będą opony Tubeless Ready oraz zestaw do przekształcenia zawierający 2 wentyle tubeless + 2 taśmy na obręcz + bidon płynu uszczelniającego.
Opony Triban Resist+,
410 gramów,
Skinwall ze sztywną stopką,
zabezpieczenie przed przebiciem z nylonu 1 mm.
Wytrzymała osnowa: 55 TPI.
Wymiary: 28c-622 / 700 x 28c dla większego komfortu.
Maksymalne ciśnienie: 8 barów / 116 psi.
Te opony NIE są tubeless ready.
Nowe siodło Triban ErgoFit.
Budowa typu hamac, dla większego komfortu.
Sztyca siodła Triban z aluminium.
Łatwa regulacja położenia siodła.
Przekrój: 27,2 mm.
Długość: 350 mm w rozm. M / L / XL, 300 mm w rozm. S, 250 mm w rozm. XS.
Pedały platformowe sprzedawane z rowerem.
Podana waga roweru nie uwzględnia wagi pedałów.
Rower sprzedawany z zestawem lampek na przód i tył, oraz dzwonkiem.
Można zamontować ZESTAW BŁOTNIKÓW SKS BLUEMELS MATT 35 (ref. 8385659) lub BŁOTNIK POD SIODŁO DO ROWERU SZOSOWEGO FLASH CZARNY (ref. 8327786).
Wpisz referencję w wyszukiwarkę na stronie DECATHLON, aby znaleźć informacje na temat tych produktów.
Tak, ten rower został stworzony do turystyki szosowej, w tym do "bikepacking'u". Oznacza to, że możesz zainstalować lekkie sakwy, na przykład pod siodłem, na ramie i kierownicy. Za sprawą jego wygody, rower RC520 doskonale sprawdzi się podczas wielu godzin na siodełku.
Natomiast nie jest to rower podróżny. Odradzamy nadmierne obciążanie go szerszymi sakwami podróżnymi, mocowanymi np. na bagażniku.
Nasze rowery Triban mają już za sobą piękne przygody! Zobacz nasze opowieści o Triban'ie na https://triban.exposure.co/
10,4 kg w rozm. M bez pedałów.
Frame 100% Aluminium
Przechowywać rower w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej.
W przypadku użytkowania lub przechowywania w zasolonym środowisku należy regularnie myć rower po każdej jeździe.
Nieodpowiedni na wyścigi (brak homologacji UCI).
Przy testowaniu nowego roweru RC520 nie poszliśmy na żadne ustępstwa.
W laboratorium rower przeszedł wszystkie najbardziej wymagające testy normatywne oraz testy uzupełniające, aby dać nam wskazówki co do wyboru konkretnych rozwiązań (geometria, sztywność widelca, …).
Ale to nie wystarczyło. Przede wszystkim testowaliśmy rower na szosie. Mityczne trasy (Paris-Roubaix, Tour des Flandres, l’Ardechoise,…), nasze przejażdżki w przerwie na lunch i wyprawy gravelowe z sakwami na długich dystansach.