Aby rozpocząć grę, należy wybrać osobę, która będzie kapitanem, i rozdać graczom losowe karty z numerami od 1 do 10. Nie pokazujcie ich nikomu!
Kapitan czyta pozostałym wylosowaną zajawkę. Może to być na przykład: "Wymyśl imię dla psa od nierobiącego na nikim wrażenia do naprawdę przerażającego".
Teraz czas na kreatywną zabawę! Numery graczy wskazują, w którym miejscu między jednym a drugim kryterium ma znaleźć się ich odpowiedź. Każdy musi odpowiedzieć na zajawkę hasłem, które jego zdaniem odzwierciedla to miejsce.
Kiedy każdy poda swoje hasło, kapitan będzie próbował ułożyć odpowiedzi w kolejności rosnącej. To co, które imię brzmi bardziej groźnie? "Lassie", "Godzilla" czy jednak "Freddy Krueger"? ;)
Za każdą pomyłkę kapitan przerzuca jeden żeton jednorożca do strefy dwójki. Gdy żetony się skończą, drużyna przegrywa. Ale wystarczy, że pod koniec 5. rundy zostanie Wam choć jeden jednorożec, a możecie się cieszyć zwycięstwem
Jako partnerzy możemy otrzymać prowizję za dokonanie zakupów z naszych linków. Dzięki temu jesteśmy w stanie utrzymać działanie naszego portalu.
Okazje oraz ich atrakcyjność zależą tylko i wyłącznie od naszych użytkowników.
Przeglądając naszą stronę internetową bez zmian w swojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki temu nasz serwis internetowy może być maksymalnie bezpieczny i wygodny. Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z Polityki Prywatności