W każdej rozgrywce na stole rozkładamy 25 kart z kryptonimami tak, by tworzyły siatkę 5x5.
Drużyny wyłaniają Szefów Wywiadu, którzy siadają razem po jednej stronie stołu.
Przez całą grę Szefowie Wywiadu mają dostęp do specjalnego klucza, wskazującego które hasła należą do danej drużyny, które są neutralne, a pod którym czai się zabójca.
Zadaniem Szefów Wywiadu jest wymyślanie podpowiedzi i przekazywanie ich grupie. Ale uwaga, muszą być złożone z pojedynczych wyrazów! Cała sztuka tkwi więc w tym, by jednym hasłem połączyć jak najwięcej kryptonimów, a jednocześnie zadbać, by nie kojarzyły się z przydomkami wrogich agentów. Razem ze wskazówką Szef podaje też liczbę wskazującą, ile kryptonimów połączył.
Gdy Szef Wywiadu przekaże hasło, drużyna musi zdecydować, które słowo lub słowa ich zdaniem miał na myśli. W tym celu jej członkowie mogą dyskutować, a ich decyzja powinna być wspólna.
Tajniacy zawsze muszą spróbować zgadnąć przynajmniej jedno słowo. Każdy zły strzał natychmiast kończy turę, jednak jeśli odkryją własnego agenta, mogą próbować dalej. Liczba dostępnych prób jest zależna od liczby podanej wraz z hasłem przez Szefa Wywiadu (zawsze mamy jedną próbę więcej).
Gra kończy się w momencie, gdy zostanie odkryty ostatni agent danej drużyny lub gdy któraś drużyna odkryje zabójcę (w takim wypadku automatycznie przegrywa).
Jako partnerzy możemy otrzymać prowizję za dokonanie zakupów z naszych linków. Dzięki temu jesteśmy w stanie utrzymać działanie naszego portalu.
Okazje oraz ich atrakcyjność zależą tylko i wyłącznie od naszych użytkowników.
Przeglądając naszą stronę internetową bez zmian w swojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki temu nasz serwis internetowy może być maksymalnie bezpieczny i wygodny. Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z Polityki Prywatności
Genialna gra dla całej rodziny
Bardzo fajna gra na imprezki