Filtrowanie okazji
9BYH7EFA8S
Ciekawy kontroler od Gamesira. Efekt Halla na drążkach i triggerach, stacja ładowania, odpytywanie 1000Hz.
Łączność USB przewodowe, Bluetooth i adapter USB bezprzewodowy.
Na Geekbuying standardowa cena 164zł, jest kupon 160zł, ale znalazłem lepszy trzeba wpisać kod w koszyku.
Na amazonie 210zł, na aliexpress ok 180zł z kuponem -12zł, na allegro sprzedają się po 239zł.
Wysyłka Priority Line w 10-20 dni.
tu jakaś recenzja: notebookcheck.pl/Recenzja-GameSir-Super-Nova-Niedrogi-kontroler-ktory-wybija-sie-ponad-swoja-klase-wagowa.978270.0.html
---
Opis tłumaczony GPT:
Trójtrybowe Połączenie dla Wieloplatformowej Zgodności
Kontroler do gier Super Nova oferuje wszechstronne opcje łączności, działając bezproblemowo z komputerami PC, konsolą Switch oraz urządzeniami z systemem Android i iOS poprzez Bluetooth, połączenie przewodowe oraz bezprzewodowy adapter USB. Gracze mogą z łatwością przełączać się między trybami połączenia za pomocą wygodnego przełącznika, co zapewnia płynne i elastyczne granie na różnych platformach.
Drążki z czujnikami efektu Halla GameSir™
Drążki z czujnikami efektu Halla firmy GameSir™ oferują trwałość nawet do 5 milionów cykli oraz precyzyjną i responsywną kontrolę. Pierścienie przeciwtarciowe zapewniają niezwykle płynne działanie drążków, minimalizując ich zużycie i wydłużając żywotność.
Precyzyjnie dostrojone analogowe spusty z efektem Halla
Analogowe spusty GameSir z czujnikami efektu Halla zapewniają wyjątkową płynność i responsywność. Dzięki blokadom spustów gracze mogą przełączyć je na krótki skok. Po przełączeniu wystarczy trzykrotnie nacisnąć spust do końca, aby je automatycznie skalibrować. Dodatkowo, tryb "hair trigger" można aktywować kombinacją przycisków M+LT/RT (spusty muszą być w pozycji długiego skoku). Niezależnie od tego, czy potrzebujesz precyzyjnej kontroli liniowej, czy błyskawicznej reakcji – Super Nova daje przewagę w rozgrywce.
Częstotliwość odpytywania 1000Hz – dla połączeń przewodowych i bezprzewodowych
Ciesz się niezwykle szybką reakcją kontrolera dzięki częstotliwości odpytywania 1000Hz. Gwarantuje to niemal natychmiastową rejestrację poleceń, minimalizując opóźnienia i maksymalizując efektywność w grze.
Podwójne asymetryczne silniki wibracyjne i 6-osiowy żyroskop
Super Nova jest wyposażony w dwa asymetryczne silniki wibracyjne, które generują zarówno delikatne, jak i silne drgania, oddając realizm każdego zderzenia i wystrzału. Wbudowany 6-osiowy żyroskop oraz funkcja wybudzania jednym przyciskiem zapewniają pełną kompatybilność z konsolą Switch, oferując precyzyjne sterowanie ruchem i wciągające wrażenia z gry.
Pełna personalizacja
Bezprzewodowy kontroler Super Nova oferuje dwa tylne przyciski z obsługą mapowania pojedynczych przycisków i nagrywania makr, co pozwala na dostosowanie sterowania do własnych potrzeb. Dodatkowo urządzenie posiada konfigurowalne paski świetlne RGB oraz zdejmowaną, środkową płytkę, umożliwiającą personalizację wyglądu kontrolera. Układ przycisków ABXY można fizycznie zmieniać, dopasowując go do własnego stylu gry.
Wygoda i komfort podczas grania
Super Nova zaprojektowano z myślą o komforcie – gumowane uchwyty z teksturą wycinaną laserowo oraz przyciski membranowe zapewniają miękki, pewny chwyt, idealny na długie sesje. Ciche przyciski ABXY dodatkowo zwiększają immersję, ograniczając hałas i pozwalając skupić się na grze.
Inteligentna stacja ładowania z funkcją auto start-stop
Kontroler Super Nova posiada wbudowany akumulator o pojemności 1000mAh oraz inteligentną stację ładowania z funkcją automatycznego startu i zatrzymania ładowania. Wystarczy podnieść kontroler, aby zacząć grać, a po zakończeniu – odłożyć go z powrotem na stację, by rozpocząć ładowanie. Dzięki temu zawsze jesteś gotowy do gry bez zbędnych przerw.
Wsparcie programowe
Po pobraniu aplikacji GameSir oraz GameSir Connect gracze mogą aktualizować oprogramowanie, regulować martwe strefy drążków i spustów, dostosowywać intensywność wibracji oraz testować przyciski. Część funkcji dostępna jest również poprzez skróty klawiszowe, umożliwiając szybkie zmiany bez przerywania gry.