Filtrowanie okazji
Ostatnio sporo pojawia się “promocji” z artykułami biurowymi o parę groszy z “darmową wysyłką” za 11.99zł.
Sklepy obsługujące darmową dostawę od 40 / 45zł z wykupionym pakietem subskrypcji Amazon Prime lub Allegro Smart.
Irytujący jest fakt, że spora liczba osób wystawia oferty za parę groszy i zaznacza, że wysyłka jest darmowa. Otóż dla większości rzeczy w cenie poniżej tych 40 / 45zł wysyłka nie jest darmowa i powinna znaleźć się ta informacja przy ofercie i nie wprowadzać w błąd użytkownika.
Nie każdy posiada Smarta czy Prime by z tej “promocji" skrzystać.
Sam pewnie nie jestem święty w tych sprawach, ale czas położyć temu kres i wstawiać realne kwoty wysyłki.
Jeśli wysyłka jest bezpłatna od jakiejś kwoty to można to napisać w opisie lub dodać jakieś dodatkowe pole przy wystawianiu oferty, które będzie o tym informować, ale cena wysyłki powinna być widoczna od razu.
zgadzam się z tym w 100%, sam często widzę wstawki z Amazona gdzie za wysyłkę trzeba płacić czasem więcej niż np. na allegro. Produkt tańszy o parę groszy, ale na Amazonie wysyłka 11,99 zł a na allegro praktycznie to samo za 6,99 zł nawet bez Smarta
Nie rozumiem jak można prime nie mieć który 40zł na rok kosztuje xD
Pomysł dobry ale czy ja wiem czy potrzebny?
Spox5 :
Wprowadzimy to rozwiązanie i wkrótce powinno się pojawić na stronie. Dzięki.
Bo to była kwestia sporna. Jedni wpisywali, że darmo inni zgłaszali że płatna i na odwrót ale zrobimy tak jak pisałeś bo to w sumie fajne rozwiązanie.
Zrobimy to samo np z Allegro Smart.
I Dorzucamy coś punktów za podrzucenie pomysłu 😃
Przykład rozwiązania spornej kwestii