Wpisz słowo kluczowe na które chcesz otrzymać powiadomienie gdy pojawi się nowa okazja.
Pamiętaj że w okazji może wystąpić więcej słów.
FAQ

Podstawy

Czym właściwie jest HotShops.pl?

HotShops.pl to miejsce, w którym znajdziesz najciekawsze informacje znalezione w sieci przez naszych użytkowników. Na każdą okazję nasi użytkownicy mogą oddać głos, który świadczy o wartości danej okazji. Możesz również zadawać pytania i prowadzić ciekawe dyskusje. Na HotShops.pl nagradzamy użytkowników za ich aktywność przydzielając im punkty, które mogą wymienić na ciekawe nagrody z Katalogu nagród. HotShops.pl to przede wszystkim społeczność. Chcemy abyś i Ty był członkiem tej społeczności.


 

Jeżeli jesteś tu pierwszy raz, zapoznaj się z Regulaminem oraz Zasadami HotShops.pl.


 

Logowanie i rejestracja

Co daje założenie konta?

Założenie konta w HotShops czyni Cię przede wszystkim pełnoprawnym członkiem naszej społeczności. To chyba wystarczający powód aby nie zwlekać i założyć u nas konto.

Każda osoba z naszej społeczności  która posiada u nas konto może w pełni korzystać z możliwości portalu. Dodawać okazje, komentować, rozpoczynać dyskusje i co najważniejsze zdobywać punkty, które później może wymienić na nagrody z naszego Katalogu nagród. Zarejestrowany użytkownik ma również możliwość wygrać nagrody miesiąca za najlepszą okazję czy nagrodę za najlepszego użytkownika miesiąca.

 

Rejestracja na HotShops

Na naszym portalu masz 3 możliwości na utworzenie swojego konta:

  • za pomocą adresu e-mail
  • za pomocą swojego konta na Facebook
  • za pomocą swojego konta Google

Jeżeli podczas rejestracji konta na naszym portalu napotkasz problem - skontaktuj się z Nami korzystając z zakładki Kontakt i wybierz “Problem techniczny”

 

Jaką nazwę użytkownika wybrać?

Nazwa użytkownika będzie Twoją wizytówką. Nazwa może być dowolna, nie powinna być obraźliwa, wulgarna i niestosowna. Jeżeli uznamy że nazwa nie spełnia zasad społeczności poprosimy Cię o zmianę nazwy użytkownika.
 

Dlaczego nie mogę zalogować się na konto?

Jeżeli masz problem z zalogowaniem się na swoje konto możesz spróbować wykonać następujące kroki.

  • Upewnij się że Twoje konto istnieje.
  • Spróbuj zalogować się używając pełnego adresu email.
  • Upewnij się że wpisujesz poprawne hasło. Jeśli go nie pamiętasz zawsze możesz go zresetować

 

Jak odzyskać hasło do swojego konta?

Nie pamiętasz hasła do swojego konta?

  1. Wybierz Zaloguj/Zarejestruj się, następnie “Nie pamiętasz hasła?”
  2.  Zostaniesz przekierowany do podstrony z formularzem.
  3. Uzupełnij formularz podając adres e-mail użyty przy rejestracji.
  4. Zaloguj się na swoje konto aby kliknąć w link umożliwiający Ci zmianę hasła.
  5. Nadaj nowe hasło i zatwierdź zmianę.
  6. Od teraz możesz zalogować się na swoje konto korzystając z hasła które przed chwilą nadałeś.

Jeżeli masz problemy z zalogowaniem - zawsze możesz do nas napisać.
 

Jak mogę zmienić obrazek profilowy (avatar)?

Obrazek przy Twoim nicku to coś co może wyróżnić cie od innych użytkowników naszego portalu. Avatar który wybierzesz nie może być obraźliwy, wulgarny lub niezgodny z zasadami społeczności. 

 

Czy mogę usunąć swoje konto?

Tak, możesz to zrobić kiedy zechcesz. Aby usunąć swoje konto wystarczy w swoim profilu w sekcji Ustawienia wybrać opcję Usuń konto oraz postępować zgodnie z komunikatami. Twoje konto a właściwie dane osobowe - zostanie usunięte, jeżeli przez 14 dni nie będziesz logował się do portalu. Po okresie 14 dni twoje konto zostanie usunięte a wszystkie twoje wpisy, dyskusje czy dodane okazje zostaną zanonimizowane.

 

Korzystanie z serwisu

Czy za korzystanie z HotShops.pl pobieracie jakieś opłaty?

Nie! Z naszego portalu możecie korzystać całkowicie bezpłatnie. Nie pobieramy żadnych opłat.

 

Podstawowe informacje

Czym są poszczególne sekcje na stronie:

  • TOP10 - sekcja zawiera TOP 10 okazji cieszących się największą popularnością. Są to okazje które są najczęściej odwiedzane przez członków naszej społeczności.
  • HOT - to miejsce gdzie wyświetlamy najgorętsze okazje, to społeczność poprzez oddawanie głosów + lub - decyduje o tym jak wysoko punktowana jest dana okazja. Im okazja ma więcej głosów + tym jest wyżej w sekcji HOT.
  • Komentowane - sekcja zawiera okazje które są najczęściej komentowane. Najwyżej znajdziemy okazje które użytkownicy najczęściej komentują. 
  • Obserwowane - tutaj znajdują się okazje które obserwujesz. Możesz otrzymać tutaj okazje z obserwowanych przez Ciebie kategorii, sklepów, marek czy też okazje od użytkowników lub słów kluczowych które Cię interesują - jeśli oczywiście ustawiłeś odpowiednie Alerty.
  • Ulubione - to miejsce gdzie znajdują się okazje które dodałeś do ulubionych. Przy każdej okazji widnieje gwiazdka, która po kliknięciu doda okazję do tej właśnie zakładki.
  • Ranking użytkowników - to ranking użytkowników którzy w danym miesiącu otrzymali największa ilość punktów.
  • Ranking okazji -  to ranking okazji które w danym miesiącu otrzymały największą ilość punktów.
  • Katalog nagród - tutaj znajdziesz wszystkie nagrody które możesz wymienić za punkty zdobywane za aktywność na portalu.

 

Jak dodać okazję?

Dodać okazję mogą tylko zalogowani użytkownicy portalu. Zaloguj się na konto i wybierz opcję Dodaj okazję.  Cały proces dodawania okazji jest intuicyjny i dzięki interaktywnemu  Procesowi dodawania okazji doskonale wiesz w którym miejscu jesteś i co jeszcze pozostało aby Twoja okazja mogła zostać dodana.

Wprowadź poszczególne informacje o okazji takie jak tytuł, opis, zdjęcia, ceny, kategorie czy metody wysyłki. Część informacji jest obowiązkowa, a część opcjonalna. Po przejściu procesu jeśli Twój status wynosi 100% możesz kliknąć przycisk Opublikuj okazję. Pojawi się krótki podgląd wstawionej okazji. Możesz ją podejrzeć i jeśli coś jest jeszcze nie tak wrócić i poprawić błędy. Jeżeli wszystko jest w porządku. Zaakceptuj okazję.
Teraz nasz zespół sprawdzi okazję i wkrótce ją opublikuje.
A Ty otrzymasz punkty po publikacji okazji ;) 

 

Jaką okazję warto dodać?

W HotShops.pl staramy się dodawać tylko wyjątkowe i rzeczywiście opłacalne okazje. Chcemy dostarczyć naszej społeczności najlepsze okazje na świecie. Taki jest nasz cel, więc zgodnie z tym celem często weryfikujemy czy okazja jest rzeczywiście wartościowa i dobrze przyjmie się wśród naszej społeczności. Jednak Ty tworząc społeczność - możesz się przyczynić do publikowania jak najlepszych okazji - w końcu im lepsza okazja tym większa szansa że otrzymasz nagrodę. Pamiętaj, że w przypadku sklepów zagranicznych należy zawsze jako wyjściową podawać domyślną cenę sklepu a następnie jej wartość przeliczać na rodzimą walutę.
 


Zasady oceniania okazji

Jakość wrzuconych okazji jest oceniana przez naszych użytkowników. Każda osoba która posiada u nas konto może oceniać okazje które zostały wrzucone na nasz portal. Jeśli uznasz okazję za wartościową oceń okazję korzystając z + , natomiast jeżeli okazja Twoim zdaniem jest bezwartościowa lub słaba, zostaw ocenę - .  
 

Każdy użytkownik:

  • może głosować na jedną okazję tylko raz
  • za oddanie głosu w ciągu 24h od publikacji otrzyma od nas punkty
  • za nadużywanie głosów (spamowanie głosami) - może zostać ukarany minusowymi punktami

 

W przypadku oddania oceny dobrze jest również zostawić komentarz przy okazji, aby wyrazić swoją opinię na temat okazji.

 

Po ilu głosach okazja trafia do sekcji HOT?

Każda okazja która osiągnie odpowiedni pułap głosów trafia do sekcji HOT, gdzie znajdują się naprawdę wyselekcjonowane okazje. Takie które wybrała społeczność. Ilość punktów potrzebnych do sekcji HOT jest zmienna w zależności od ilości wstawionych okazji przez użytkowników i ich ogólnej oceny. Domyślnie ilość punktów potrzebnych do trafienia do sekcji HOT to 100.
 

Dlaczego nie widzę punktów tylko “NOWE”?

Na samym początku po publikacji okazji, każdy użytkownik przez krótki czas zamiast ilości punktów widzi status “NOWE”. Jest to swego rodzaju zabezpieczenie przed działaniem “efektu stada”. Użytkownicy nie widząc oceny mogą subiektywnie ocenić okazję samodzielnie według własnych reguł, a nie bazując na ocenie społeczności. Okazja przez pierwsze 15 minut będzie miała status nowy. W tym czasie zobaczysz ocenę jedynie po oddaniu głosu na daną okazję.

 

Nagrody i punkty

Co zrobić aby otrzymać nagrodę?

Nagrody są przeznaczone dla najaktywniejszych użytkowników naszej społeczności. Nie dyskryminujemy nowych użytkowników. Każdy ma szansę zgarnąć nagrodę w naszym serwisie.
 

Za co mogę dostać nagrodę?

Rozróżniamy 3 typy nagród:

  • nagroda za punkty - użytkownik za aktywność w serwisie otrzymuje punkty, które może wymienić na nagrody z Katalogu nagród. W zależności od ilości zdobytych punktów możemy wybrać sobie nagrodę na którą pozwala nam nasz stan punktów. Możesz wybrać tylko jedną nagrodę z katalogu w danym miesiącu.
  • nagroda dla najlepszego użytkownika - najlepszy użytkownik w danym miesiącu otrzyma od nas nagrodę. Statystyki są dostępne w rankingu użytkowników. Miejsce w rankingu określa aktywność użytkownika w danym miesiącu taka jak ilość wstawionych okazji w sekcji HOT, ilość komentarzy, ocenionych ofert itp.
  • nagroda za najlepszą okazję - to nagroda za dodanie okazji która w danym miesiącu otrzymała najwięcej plusów. Tutaj społeczność decyduje o jakości okazji.

 

Nagrody z katalogu użytkownik może wybrać dowolnie pod warunkiem ich dostępności w katalogu nagród. 

Nagrody dla najlepszego użytkownika czy za najlepszą okazję wybiera zespół HotShops.
 

Jak zdobyć lepsze miejsce w rankingu użytkowników?

Aby zdobyć lepszą pozycję w rankingu należy być bardziej aktywnym użytkownikiem, dodać lepsze okazje, wartościowe komentarze, czy prowadzić ciekawe dyskusje. Możesz również pomóc zespołowi w ulepszeniu serwisu. 
 

Jak obliczana jest pozycja w rankingu użytkowników?


Pozycje w rankingu użytkowników raz dziennie oblicza specjalny algorytm.  Od początku danego miesiąca algorytm codziennie przelicza statystyki wszystkich użytkowników. Biorąc pod uwagę ich aktywność. Pod uwagę brane są takie statystyki jak ilość hot okazji, ilość i jakość komentowanych okazji, ilość oddanych głosów na okazje oraz ogólna aktywność na profilu. Otrzymane punkty ujemne również są wliczane w ranking użytkowników.

 

Czy mogę kupić nagrodę?

Niestety nie, nagrody to podziękowanie dla naszych użytkowników. Nie sprzedajemy nagród.
 

Jak odebrać nagrodę?

Jeśli wybrałeś nagrodę z katalogu lub wygrałeś ją jako najlepszy użytkownik lub z tytułu najlepszej okazji ktoś z naszego zespołu skontaktuje się z Tobą poprzez system prywatnych wiadomości w serwisie.

 

Po skontaktowaniu się z Tobą ustalimy najwygodniejsze szczegóły dostawy nagrody. Pamiętaj że masz 7 dni na odpowiedź na e-mail - w przeciwnym razie nagroda wraca do katalogu nagród.

Aby odebrać nagrodę musisz posiadać minimum 10 okazji w sekcji HOT.
 

Odebranie nagrody skutkuje odjęciem punktów z rankingu.
 

Czy mogę wymienić nagrodę na inną?

Jeżeli nagroda nie została do ciebie wysłana, masz jeszcze taką możliwość pod warunkiem dostępności nagrody z katalogu i dostępności punktów na Twoim koncie.

W przypadku nagród miesiąca - nie ma możliwości wymiany nagród.

 

Ile kosztuje wysyłka nagrody?

Wysyłka nagrody jest całkowicie bezpłatna. To my pokrywamy koszty wysyłki.

 

Za co właściwie mogę dostać punkty?

Punkty w serwisie nasi użytkownicy otrzymują za bycie aktywnym. W zależności o wykonanych akcji użytkownicy dostają określoną liczbę punktów, które mogą się zmienić w zależności od ogólnej aktywności użytkowników.

 

Akcje za które możesz otrzymać punkty to:

  • awans okazji do sekcji HOT (+40 pkt) ( jeśli okazja trafiła do HOT w ciągu 72h od publikacji) lub (+10 pkt) jeśli do HOT trafi okazja ze sklepu stacjonarnego lub z platformy dystrybucji cyfrowej (takich jak Steam, GoG, Origin, Uplay itp.), każdego dnia możesz otrzymać punkty za maksymalnie 5 okazji które trafiły do HOT
  • ocenianie okazji (+1 pkt) ( za ocenę okazji w ciągu 24h od publikacji )
  • komentowanie okazji (+1 pkt) (jeśli komentarz jest dłuższy niż 60 znaków)
  • dodanie dyskusji (+1 pkt)
  • jeśli użytkownik któremu polecisz HotShops wrzuci 5 HOT okazji (+40pkt)
  • ogólną pomoc w rozwoju HotShops.pl (m.in ciekawe pomysły, propozycje itp.) - punkty do uzgodnienia indywidualnie

 

Jeżeli zakończona okazja trafi do HOT nie będziemy mogli przyznać 40 punkt za trafienie okazji do HOT.

Możesz też otrzymać ujemne punkty w przypadku łamania regulaminu lub zasad obowiązujących w serwisie.

 

Czy punkty mają termin ważności?

Nie. Punkty nie mają terminu ważności.

 

Inne

Jak mogę zgłosić błąd/problem/uwagę/pomysł?

W tym celu należy skontaktować się z administracją serwisu, najlepiej poprzez formularz kontaktowy z zakładki Kontakt.

 

Jak finansujemy działanie HotShops.pl

HotShops.pl nie pobiera żadnych opłat za korzystanie z serwisu. Nie chcemy również zasypywać naszych użytkowników nachalnymi reklamami. Cenimy prywatność naszych użytkowników dlatego nie ma mowy o sprzedaży ich danych czy przekazywanie ich zewnętrznym firmom. Jedynym elementem który umożliwia nam finansowanie serwisu włącznie z nagrodami, infrastrukturą i bieżącą obsługą serwisu są czasem stosowane przez nas linki, dzięki którym za zakup możemy otrzymać prowizję. O jakości i wartości okazji cały czas decydują nasi użytkownicy. 
 

Gdzie znajdę regulamin?

Nasz regulamin możesz znaleźć tutaj.

 

Czy gdzieś jeszcze mogę Was znaleźć?

Tak, posiadamy konta w serwisach społecznościowych takich jak Facebook, Telegram, Wykop. Możesz nas tam polubić, obserwować i otrzymywać od nas powiadomienia o najciekawszych okazjach.

 

Nie ma tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie?

Może się tak zdarzyć, dlatego zadaj nam pytanie korzystając z formularza kontaktowego. Jeżeli pytanie będzie się powtarzać opublikujemy je w FAQ aby kolejni użytkownicy nie musieli już pytać o to samo i mogli znaleźć wszystko w jednym miejscu.


 

Ostatnia aktualizacja FAQ: 2023-02-02

Zdjęcie